Contactati-ne: +4 021.361.68.90
CATEGORII
Home Politica de retur
Politica de retur

Condițiile exercitării dreptului de retur a produselor

Termenul stabilit de legislația română în vigoare pentru dreptul de retragere dintr-un contract la distanță este de 14 zile calendaristice. Astfel, pot fi returnate produsele, fără explicații, în termen de 14 zile de la data primirii coletului, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.

Produsele comandate vor fi returnate în aceeași stare în care v-a fost livrat, însoțit de toate documentele de livrare care l-au însoțit (factura).

În cazul exercitării dreptului de retragere pentru unul sau mai multe produse cumpărate în cadrul unor oferte speciale pentru care ați beneficiat de reduceri datorită valorii comenzii ori ca urmare a achiziționării unui anumit produs, aveți obligația de a restitui toate produsele primite în baza ofertei speciale sau ca urmare a comandării unui anumit tip de produs care a determinat oferirea altor produse sau oferte.

Produsele returnate nu trebuie să aibă urme de uzură, de folosire, deteriorari, zgarieturi și nici să nu fi fost supuse la șocuri mecanice, căzături, loviri etc.

Pentru a îți exercita dreptul de retur trebuie să ne informezi, prin transmiterea unui e-mail la adresa office@vitacare.ro sau telefonic la numărul 021.361.6891

Atenție! Nerespectarea termenului de informare a Vitacare privind decizia ta de retragere (14 zile de la primirea produsului) poate atrage pierderea dreptului de retragere și vom considera că ai ales să nu îți exerciți dreptul de a returna produsul.

Consecințele exercitării dreptului de retragere

În cazul în care dorești să îți exerciți dreptul de retur integral pentru toate produsele primite in colet, vei primi banii înapoi, inclusiv costurile de livrare suportate la achiziționare.

Returnarea produselor este gratuită. După informarea privind returul unuia sau mai multor produse comandate, VITACARE va trimite curierul pentru ridicarea returului.

Restituirea sumelor se face în maxim 14 zile de la data la care primim produsele retur.

Restituirea sumelor achitate se va face după primirea și verificarea produselor restituite, într-un cont bancar menționat de client. 

 

Inchide
Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Află detalii aici.
OK, am inteles